Wednesday, June 22, 2016

Atacand 59




+

Lommelegen Atacand og bivirkninger Viernes 28 de Julio de 2000 Hei. Til para tross min aliso relativt unge, JEG FIKK para que r siden pvist et noe forhyet blodtrykk. (160/95 - 170/100). Blodtrykket pvist ble i den samme perioden JEG FIKK min frste aventura med angsten som har plaget meg siden. Siden Har JEG brukt medisinen (8 mg), og har blodtrykket VRT helt normalt ved hver mling. Det siste halvret Har JEG imidlertid Hatt problemer med hovne og trre halsslimhinner samt en flelse av Trang brystkasse og medflgende pustebesvr. Mitt sprsml er om dette KAN skyldes medisinen Selv om Atacand oppgis ha relativt f og Milde bivirkninger, slr tanken meg al hombre ikke noe fr gratis av medisiner. Det som er godt para noe, virker uheldig p Andre Ting. Dessuten luftveisinfeksjoner er VRE (veldig generelt synes JEG) er av registrert bivirkning Atacand. Ser farmasyten noen sammenheng su SPM Et. til: Hvilken effekt Atacand har p et normalt BT Min angustia er bedre n enn den var da JEG FIKK medisinen, og jeg vil ikke utelukke en guante de BT kan ha. normalisert seg. Vil i s caer medisinen ha sterkere bivirkninger i et slikt tilfelle enn hvis BT forsatt er para hyt VRE luftveisinfeksjoner ikke er en uvanlig bivirkning av Atacand. Hva det skyldes veterinario JEG Rett og ikke slett. Det er vanskelig para meg bedmme om du har noen luftveisinfeksjon. Det kan grados ogs VRE annen sykdom som Plager. Derfor synes JEG en du br Kontakte lege para dette f underskt. Det kan jo hende det er behandle noe som det er adicional De. Atacand vil i liten graduado pvirke et normalt blodtrykk og bivirkningene vil VRE de samme selv om blodtrykket ditt Har sunket uavhengig av medisinen. Hvis du Fler grados bedre, JEG synes en du skal ta del opp dette med en lege. Kanskje du Rett og slett kan slutte med Atacand. Farmasyt Arne Yndestad Vi GJR oppmerksom p en innholdet i denne artikkelen enn er mer a Gammel r. Utviklingen innen medisin gr raskt, og informasjonen kan derfor VRE foreldet. Du br derfor vurdere skaffe grados et oppdatert SVAR fra En av VRE Leger, eller din egen fastlege. Har du et sprsml om din Helse - SPR En av VRE Leger Du kan VRE anónimo. Lommelegen etablert ble i 1998 og er en ledende, betalt svartjeneste innen medisinske sprsml i Norge. Leger og Ulike legespesialiteter svarer p medisinske sprsml, om symptomer og behandling av sykdom, Helse og ernring. Lommelegen er et av de mest omfattende oppslagsverkene om Helse i Norge, og og artikkel - svarbasen gir daglig SVAR p helserelaterte sprsml hasta lesere som sker SVAR Etter, kunnskap, consejos og er. En tredjedel av VRE lesere helsesektoren jobber innen. Redaktr Lommelegen. no: Elisabeth Lofthus Ansvarlig redaktr: Gjyri Helen Werp Sjefsvarlege: Brynjulf ​​Barexstein problemer med eller sprsml betaling Enviar oss en feilmelding. Kontakt staff writers: emailprotected brukes Opplysningene som gis p Lommelegen. no m ikke i stedet para kontakt med, underskelse hos eller lege behandling av.




No comments:

Post a Comment